Informacje dla osób z niepełnosprawonściami

Tekst łatwy do czytania i rozumienia ETR

Informacja o pracy Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach

Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach to główna jednostka Policji w powiecie myślenickim.
 
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach znajduje się przy ulicy Jagiellońskiej 1 w Myślenicach.
 
Do Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach możesz wysłać wniosek lub skargę.
 
Jeśli widzisz, że ktoś popełnia przestępstwo lub wykroczenie, idź do najbliższego budynku Policji.

Możesz tam zgłosić na przykład kradzież roweru lub portfela.

Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112
 
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach ma wiele zadań:
  • Pilnuje przestrzegania prawa.
  • Kontroluje i nadzoruje pracę wszystkich jednostek Policji w województwie małopolskim.
  • Dba żeby policjanci otrzymali dobre wyposażenie na przykład ubranie służbowe i broń.
  • Policjanci z komendy szukają przestępców.
  • Policjanci dbają, aby na drogach województwa było bezpiecznie.
 
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach prowadzi profilaktykę w zakresie:
  • O tym jak bezpiecznie przechodzić przez jezdnie.
  • Pokazuje co robić kiedy ktoś Cię krzywdzi.
  • Ostrzega ludzi przed oszustami.
 
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach przygotowuje:
  • Stronę internetową Policja Myślenice. Możesz tam przeczytać o pracy policjantów z powiatu myślenickiego.
  • Stronę internetową Biuletynu Informacji Publicznej w Myślenicach.
 
Informacje o pracy Komendanta Powiatowego Policji w Myślenicach
 
Szefem Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach jest Komendant Powiatowy Policji w Myślenicach inspektor Maciej Kubiak. 
 
Komendantowi pomagają policjanci i inni pracownicy Komendy Powiatowej Policji w Myślenicach. 

Komendant dba o bezpieczeństwo mieszkańców powiatu myślenickiego.
Komendant koordynuje funkcjonowanie wszystkich jednostek Policji w powiecie myślenickim.

Jednostki Policji to Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach, Komisariat Policji w Dobczycach i Posterunek Policji w Sułkowicach. 

 
Komendant dba, aby policjanci dobrze wykonywali swoją pracę.
 

Kontakt

  1. Możesz do nas napisać list i wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach, ulica Jagiellońska 1, 32-400 Myślenice 
  2. Wysłać email na adres: komendant@myslenice.policja.gov.pl
  3. Zadzwonić na numer telefonu: 47 83 29 201 lub 47 83 29 202
  4. Użyć platformy ePUAP
  5. Możesz też zadzwonić pod numer alarmowy 112

Więcej informacji znajdziesz na stronie  internetowej Komendy:

https://myslenice.policja.gov.pl

oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie (BIP):

http://bip.krakow.kwp.policja.gov.pl


Komenda jest otwarta całodobowo. 
 

Metryczka

Data publikacji : 29.08.2023
Data modyfikacji : 29.08.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Myślenicach
Osoba udostępniająca informację:
Sebastian Kruk Wydział Prewencji
Osoba modyfikująca informację:
Sebastian Kruk
do góry